Sommar och sol!

Här postar man nyheter.

Moderators: Daniel S, Voije

Sommar och sol!

Postby Voije » 28 Jun 2010 12:09

Hej alla TBS:are!

Hoppas att alla har det bra under säsongsuppehållet!
:arrow: Jag vill påminna om den individuella träningen.

Tips:
Använd gärna forumet som en mötesplats för gemensam träning, om ni vill ordna ihop något tillsammans.

Krav:
* Att träna en annan konditionskrävande sport minst 2 ggr i vecka i min 1 timme.
* Att gå ut och jogga själv i minst 30 min i ett relativt högt tempo eller med lagkamrat minst 2ggr i veckan. Hitta en bra rutin för detta, som skulle kunna vara tex söndag förmiddag innan lunch och onsdag kväll innan middag.
Kompletera efteråt med (30reps * 2set) sit-ups, armhävningar, rygglyft.

Som jag har nämnt tidigare i forumet och hemsidan, så kommer jag inte att tolerera att någon i laget kommer den 3 augusti och inte har tränat ett smack under sommaren.

Lycka till med den egna träningen och ha en fortsatt trevlig sommar! 8)
Ses tisdag den 3 augusti, vecka 31!
Återkommer med info om detta vecka 30 om bl.a tid och plats.

I mån utav tid, så kommer jag att fortsätta att ha korta individuella samtal per telefon.

/Voije.
Voije

Re: Sommar och sol!

Postby Martin? » 30 Jun 2010 10:33

jag tycker att du ska göra oannonserade hembesök och gå igenom folks kylskåp a la Anna Skipper. Jag har hört rykten om att Tobbe äter en hel rulltårta varje dag och att Jocke sörjer italiens fiasko genom att bara äta smält pizzaost, det låter verkligen osannolikt men det vore bra att kolla up det.
Martin?

Re: Sommar och sol!

Postby Voije » 01 Jul 2010 01:10

Martin? wrote:jag tycker att du ska göra oannonserade hembesök och gå igenom folks kylskåp a la Anna Skipper. Jag har hört rykten om att Tobbe äter en hel rulltårta varje dag och att Jocke sörjer italiens fiasko genom att bara äta smält pizzaost, det låter verkligen osannolikt men det vore bra att kolla up det.

Jag tyckte iof att rulltårtan var rätt god! De va mkt hallonsylt och riktigt smarrig.

Det där med osten, tror jag inte ett dugg på...
Voije

Return to Nyheter